Tre møter har blitt avholdt, der det blant annet har vært faglig sparring på tvers om arkitektur, stedskvalitet, detaljeringsgrad, planhierarki, utnyttelse og høyder, prioritering av ulike hensyn, bærekraftsrapportering med mer.
Det er flott å se fagfolk i OMA-miljøet og hos PBE finne sammen i konstruktive samtaler der man bruker hverandres faglige spisskompetanse og innsikt, samtidig som man respekterer rollene man har. Samtalene har bidratt til å drøfte utvalgte temaer i KPA-en og på den måten skape en bedre forståelse for kommunenes øverste styringsdokument. Dette vil hjelpe oss alle og bidra til at den nye KPA-en blir et fungerende verktøy for alle involverte.